Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 10 Mar 2025 13:33:09 +0200

Tere!

Toila Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/01484 
aadressile Ida-Viru maakond, Toila vald, Saka küla, Lepiku (elamu) ja soovib 
teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Projekt sisaldab mahasõitu riigiteelt

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27291691>  (menetlus nr: 
474147), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 20.03.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Toila Vallavalitsus) või menetleja (HANNES LUMISTE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister